måndag 11 februari 2013

bemer mattan

är det flera som undrat över...

Har den någon effekt? Vad används den till? Kostnader osv.
Jag vet inte riktigt hur jag ska säga eller skriva...

Jag skulle i varje fall inte vilja vara utan min Bemer längre.
Jag lägger mig alltid på mattan 20 minuter innan jag ska sova. Den lugnar kroppen. Ger ett välbefinnande som gör att jag sen somnar och sover gott hela natten.
Bemer påverkar mikrocirkulationen i kroppen. Kanske det är därför som jag har mindre kramper på natten.

Jag köpte den förra våren. Och jag har ännu inte ångrat mig. Den var och är dyr i inköp. Ca 3000 euro. Men om jag sover bättre påverkar det hela livet och då känner sig alla mycket gladare. Både jag och familjen min...

Jag tror inte att Bemer botar MS. Det läste jag nånstans att den kanske kan hjälpa till med.
Jag tror inte det finns någon bot för MS. Så länge har jag levt och så länge har jag haft sjukdomen att jag inte orkar tro det.
Men Bemer hjälper mig att slappna av och sova bättre...

Och vad är nu bättre än det?

1 kommentar: