fredag 29 juli 2011

hemmadag

Lycka...
blir det i dag...

I går var vi och hälsade på goda vänner igen. Samtidigt fick de unga besöka stadens gitarraffär. Något som alltid uppskattas av dem. Man måste tydligen inte alltid köpa gitarrer. Det roliga är att få se, känna på och provspela lite...

Gårdagens händelser gör att jag inte behöver så mycket program i dag. Var dock susandes till butiken en sväng. Efter det plockade jag en liter hallon i trädgården tillsammans med mannen min. Har man inte möjlighet att åka till skogen och plocka bär är det en fantastisk gåva att få göra det i den egna trädgården...

Dagens skörd...
Jag uppskattar verkligen detta med att ha en egen trädgård. Så mycket lycka och glädje den gett mig. Och att den dessutom kan bidra till mat på bordet gör den ännu bättre...

2 kommentarer:

  1. Jag ska nu prova om jag lyckas kommentera som "anynym" fast jag nog meddelar vem jag är. Det som jag ville kommentera gällde bostadsmässan. Få se om jag får in den kommentaren så småningom.
    Hälsningar, kusin Rut

    SvaraRadera
  2. Den kom in!!! Va bra att vi lyckades få detta ordnat!!!

    SvaraRadera