måndag 30 juli 2012

bemer mattan

hur går det med Bemer undrar någon...

Ja det är en bra fråga!
Jag använder Bemer dagligen. Ligger på den en stund varje morgon och kväll.
Den hjälper mig att ha mindre kramper (= mindre mediciner!), slappna av och att sova bättre och förhoppningsvis att allmänt må bättre. Jag behöver inte heller gå upp på nätterna och trampa på min stepper vilket förbättrar livet betydligt...

Mina kära riddare...
Just nu känner jag inte mycket av det senaste att jag skulle må bättre men ändå skulle jag inte vilja vara utan min Bemer!
Att jag inte mår så bra just nu skyller jag på värmen så tror jag åtminstone att jag har någon orsak till att klaga...






Tillsammans med vita rosor...
För en tid sen var det något fel så jag fick sända iväg hela apparaturen till försäljaren. Det betydde några dagar utan Bemer.
Det märktes...

Jag kände olust i kroppen och sov sämre...

Och Lollipop blommar för tredje året i rad...
Alltså fortsätter jag ha min Bemer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar