onsdag 21 mars 2012

trött och ledsen

känner jag mig i dag...


Men det kan ju inte vara särskilt uppmuntrande för någon annan att läsa.
Det tycks vara så att om jag ena dagen är pigg och i farten så får jag betala tillbaka det följande dag med trötthet och medföljande ledsenhet...

Jag har i alla fall varit till frissan i dag. Det gör ju att jag borde känna mig piggare och gladare.
Mina snälla grannar skjutsade mig. Det är lite väl kallt att köra med moppen ännu. Men jag var så trött i benen att jag knappt orkade gå ned för rampen och fram till deras bil. Sen måste de hjälpa mig att få fötterna in i bilen. Jag orkade inte lyfta dem själv. Sånt gör mig ledsen och ännu tröttare...




Nu får våren lov att komma på riktigt!
Jag inbillar mig att det skulle göra att allt kändes mycket bättre och att jag blir piggare och gladare  av det.

Medan vi väntar får jag drömma mig bort med hjälp av tidigare års foton...

4 kommentarer:

  1. Hej Gunilla! Hoppas du finner tröst i orden min son gav mig. Han sa "Mamma det kommer bättre tider". Snart är våren här! Den kommer med sol, fågelsång och blomdoft. Kan tro att det doftar i din trädgård. Du har så många fina foton på dina blommor. Skickar dej varma kramar! Marina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jag vill också tro på bättre tider...

      Radera
  2. Hoppas nya krafter kommer med våren, hoppas värmen kommer till er snart så du kan sitta i trädgården och titta på blommorna o höra fåglarna o allt som prasslar. Håll ut, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker!!
      Måste ta mig ut i dag. Fåglarna kallar på mig...
      Kramar till dig med!

      Radera