torsdag 30 juni 2011

inlärningssvårigheter

har jag...

Men jag har begåvats med en dotter som har större tålamod och kunskap än vad jag har när det gäller datorer och dess användning. Mycken kärlek behövs och det tycks hon ha...

Inte visste jag heller att det går att få in för mycket historik i en dator. Jag har trott att den har obegränsade möjligheter. Men nu har sonen min lärt mig att man ska rensa historiken ibland. Inte för att jag klarar det men de unga får hjälpa mig...

Det är mycket intressant att få lära sig något nytt!
Jag begriper inte att jag brukar vara så motsträvig och protestera när den nya inlärningen ska ske. Dottern fick föreskrifter av sin far om hur hon ska klara av alla mina utbrott medan hon hjälper mig att göra en ny blogg...

TuTu
Men just nu är det i alla fall möjligt att fortsätta skriva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar