tisdag 22 oktober 2013

otroligt

hur man kan ställa till det...

Hur det nu sen gick till förstår jag inte men jag lyckades i alla fall med att radera bort alla länkar jag har till andra bloggar jag brukar följa.
Jag är glad att jag har en dotter som kommer att kunna hjälpa mig med problemet.
Hur skulle vi klara oss utan den yngre generationen?
Jag förstår inte hur jag klarade mig förr...

I dag får jag försöka klara mig så gott jag kan.
Och det gör jag...


Jag tycker om mitt hem och trivs här.
Det är väl det som är det viktiga i livet att vi lär oss att trivas där vi är och med den vi är.
Många gånger suckar och klagar jag över att jag ville ha allt annorlunda. Något borde hända som förändrade min tillvaro.
Jag borde förändras i både utseende och vikt för att må bättre. Samtidigt vet jag att bäst mår jag när jag lär mig att trivas i min egen kropp...



























Visst är det trevligt med små utflykter ibland. Det kan jag inte förneka.
Men jag vet att "borta är bra men hemma är bäst".

Det är just det trygga och invanda som är bästa sättet för mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar