fredag 15 november 2013

bakslag

känns det som i dag..

Det är fredag och många åker hem.  Det påminner mig förstås om de mina som  jag saknar och som alla just nu är hemma.
Men det har varit en lite tråkigare dag annars också för kroppen ville inte som jag ville. Nå, det kan ju inte alltid gå så bra förstås.
Jag hade så stora förhoppningar på cyklandet efter gårdagen så det blev ett litet bakslag.
Benen  ville inte alls lyda mig i dag. Speciellt det högra. Det spjärnade emot när jag skulle trampa och blev styvt och hårt och tungt som en rå björkstock...

Alla dagar kan inte vara lika bra på gymnastikens område.
Annars har jag fått behandling för mina svullna fötter i dag och det kändes skönt och bra.
Det gick ut på att någon form av lufttryckskompresser sattes på fötterna och så pumpades luft i dem och tryckte ihop fötterna med jämna mellanrum i två timmar.
Samma behandling ska jag få i morgon kväll och flera dagar framöver. Det blir bra...

Under veckoslutet har vi inte så mycket program. En gruppdiskussion men inte så mycket mera.
Fast jag lider inte av det.
Tänker passa på och njuta av vilan...

Det får räcka så här med dagens rapport från denna plats.
Ibland finns det mera att berätta, ibland mindre. I dag känns det som att det blev av den senare sorten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar