onsdag 9 juli 2014

lyckades eller misslyckades igen

jag lyckades med det igen...

Alltså radera bort alla mina länkar.
Det är så fruktansvärt irriterande när det händer. Samtidigt så oerhört nyttigt...

När man raderar något så tas det liksom bort från ens liv.
Det finns inte mera. Det gick snabbt att göra det.
Ett tryck på en tangent framför mig och så var allt borta! Bara så där i ett huj.
Samtidigt är det ett bra sätt att börja på nytt.
Allt det gamla är borta och jag får börja om från början. Kanske det inte var så dumt trots allt fast jag blev arg på mig själv...

Nu fick jag då sätta mig ner och börja leta efter intressanta blogadresser. För det vill jag ha. Som väl är mindes jag en del. Andra byttes ut. Och nya kommer efter hand.
Det är ju precis som med livet det här...

Vissa saker försvinner ur våra liv pga rena olyckor. Andra försöker vi medvetet få bort. Men så får vi börja om igen. Ta nya tag och hitta nya vägar att gå på.
Ibland blir det bättre för oss. Ibland går det bra. Andra gånger sämre.
Men alltid går det på nåt vis...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar