onsdag 19 september 2012

skogspromenad

har jag varit ute på i dag...

Blev beordrad av mannen min i morse att åka ut en sväng så länge det går. "Du hinner nog sitta här inne i vinter" sa han. Och som vanligt har han så rätt så. Jag skulle passa på innan det börjar regna, och regnar det gör det nu...

Alltså tog jag kameran med mig och åkte ut i skogen en timme.
Underbart att ha skogen på så nära håll att även jag kan åka dit med min hjälpare "moppen". Lite skumpig och ojämn väg kanske men ack så gott detta gjorde för själen.
Här följer lite bildbevis...

Vägen börjar mindre än 100 meter från vårt hus...
Förstår inte varför jag inte gör detta oftare...
Några björnar i skogen såg jag inte...
Kanske bor det troll här?
Lingon finns det ännu...
Och svampar...
Trädet och kojan är ett minne blott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar